Anmeld skade på dit indbo

Vi oplever i øjeblikket problemer med vores anmeldelse, hvis du benytter iOS 10 på din iPhone eller iPad. Du kan finde ud af hvilken version du har her: https://support.apple.com/da-dk/HT201685. Du bedes derfor opgradere dit system eller udfylde anmeldelsen fra en anden enhed. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ring til os, når du vil anmelde din skade. For det meste kan vi klare hele forløbet over telefonen, så du let og hurtigt kommer videre og får erstattet eller repareret dine ting. Vi har åbent hverdage fra kl. 8.30 - 16.00. Du kan også anmelde din skade online.

 

ANMELD ONLINE

Telefon:  33 45 73 01 

Skal du anmelde mere end 5 genstande, beder vi dig venligst ringe til os, så vi bedre kan hjælpe dig.

Hvis du skal vedhæfte filer   

Vi har i øjeblikket problemer med at vedhæfte filer til anmeldelsen. Har du nogle dokumenter, billeder eller lignende, som du ønsker vi skal have, kan disse sendes til skade@kfforsikring.dk 

Har du en akut skade uden for vores åbningstid og i weekenden, skal du ringe på 70 21 51 33.

Har du mistanke om identitetstyveri?

Hvis du har fået stjålet pas, sundhedskort, bankoplysninger eller andre former for personlige oplysninger, kan du benytte ID-sikringen, som er en del af din indboforsikring. Du kan få hjælp til at forebygge, opdage og begrænse identitetstyveri. Kontakt os på 33 45 75 86 eller kab@idsikring.dk.

Læs mere om ID-sikring                                  

Sådan udbetaler vi erstatning

Er skaden dækket af din indboforsikring, får du din erstatning gennem indkøbsportalen Scalepoint. Du kan både få en kontant udbetaling, eller du kan vælge at handle direkte på portalen.

 Læs mere om indkøbsportalen Scalepoint